Czy Twoja strona jest zoptymalizowana dla Wordpress? Przekonaj się, korzystając z technik White Hat SEO

Google postawiło sprawę jasno: jeśli chcesz poprzez pozycjonowanie osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, musisz używać znaczników semantycznych. Algorytmy Google rozpoznają teraz takie elementy, jak znaczniki nagłówka, H1, obrazy i inne semantyczne elementy stron. Jeśli jesteś użytkownikiem Wordpressa, to jest to dla Ciebie dobra wiadomość, ponieważ strony Wordpressa mogą łatwo korzystać z tego znacznika. Zła wiadomość jest taka, że jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana pod kątem obsługi struktury Wordpressa i jego znaczników semantycznych, użytkownicy będą mieli trudności z odnalezieniem treści, a pająki Google będą miały trudności z efektywnym przeszukiwaniem Twojej witryny.

Co to jest znacznik semantyczny?

Znacznik semantyczny to informacja dodawana do stron internetowych, która pomaga wyszukiwarkom i przeglądarkom zrozumieć zawartość strony. Typowe znaczniki semantyczne obejmują: - Użycie znaczników nagłówka do identyfikacji zawartości stron internetowych. Najczęściej używane znaczniki nagłówka to H1, H2, H3, H4, H5 i H6. W systemie Wordpress znaczniki te można dodawać automatycznie za pomocą edytora wizualnego.

  • Używanie znaczników alt obrazów do opisywania obrazów. Zalecane jest dołączenie krótkiego opisu obrazu, aby zapewnić kontekst dla obrazu. -

  • Używanie mocnych nagłówków i list wypunktowanych w celu podzielenia treści stron internetowych na łatwe do zrozumienia i łatwe do skanowania elementy.

Jak sprawdzić, czy twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem White Hat SEO

Aby sprawdzić, czy twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem White Hat SEO, musisz najpierw wiedzieć, czym jest White Hat SEO. White Hat SEO to zestaw praktyk SEO, które są stosowane w celu poprawy ruchu na stronie i jej pozycji w rankingu. Niektóre ze sposobów sprawdzenia, czy witryna jest zoptymalizowana pod kątem White Hat SEO, obejmują:

  • Twoja witryna powinna mieć unikalną treść: Świetnym sposobem na sprawdzenie, czy Twoja witryna ma unikalną treść, jest zainstalowanie rozszerzenia BuzzSumo Chrome. To rozszerzenie pozwala sprawdzić, ile razy dana treść została udostępniona w mediach społecznościowych. Jeśli zauważysz, że dana treść została udostępniona kilka razy, może to być znak, że ktoś inny napisał to samo.

  • Twoja strona powinna zawierać treści wysokiej jakości: Jakość treści można sprawdzić za pomocą narzędzia SEO Quotient. Narzędzie to pomaga poprawić SEO treści.

  • Struktura adresów URL witryny powinna być łatwa do zrozumienia: Jednym ze sposobów na sprawdzenie, czy struktura adresów URL w witrynie jest łatwa do zrozumienia, jest użycie wtyczki SEO Slurp. Wtyczka ta pozwala na analizę adresu URL witryny w celu określenia, czy jest on łatwy do zrozumienia.

  • Twoja strona powinna być szybka: Jednym ze sposobów sprawdzenia, czy Twoja witryna jest szybka, jest użycie narzędzia Google Speed. Możesz wpisać adres URL swojej witryny, aby określić, jak szybko się ładuje.

Co powinieneś zrobić, aby pozycjonowanie Twojej strony na wordpressie było bardziej zoptymalizowane

Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, jest zainstalowanie wtyczki SEO Slurp na swojej stronie. Ta wtyczka pomoże Ci przeanalizować adres URL Twojej strony, aby upewnić się, że jest on łatwy do zrozumienia. Oprócz tego można również użyć innych wtyczek, takich jak:

  • Wtyczka SEO Copywriting pozwala na pisanie treści przyjaznych dla SEO poprzez dodawanie informacji związanych z SEO, takich jak nagłówki H1 i podtytuły.

  • Wtyczka Yoast SEO umożliwia dodawanie znaczników alt obrazu i znaczników tytułu obrazu dla każdego obrazu w witrynie.

  • Wtyczka All in One SEO Pack umożliwia dodawanie danych meta do stron i postów. Możesz użyć tej wtyczki, aby dodać meta tytuł, meta opis i meta słowa kluczowe do swoich stron i postów.

  • Wtyczka Google Analytics umożliwia monitorowanie wyników witryny pod względem udostępniania w serwisach społecznościowych, ruchu i innych ważnych wskaźników.